Alla inlägg den 26 maj 2010

Av Sussi - 26 maj 2010 17:00

Jag kan förstå att om man är en förhållandevis fet man i lagom ålder och bor i ett land där man inte får jobba om temperaturen stiger över 50 grader celsius, vilket den gör mellan varven, att det är jätteskönt att gå i nattlinne, hela dagarna. Ett nattlinne i  Vitt. Som fladdrar om benen. Och ingenting inunder.

Men varför måste dom ha sandaler på fötterna, nån variant av Flipflops. Så fult och osexigt.

Tjejerna går ju med skitsnygga kläder under sina svarta nattskjortor. Det såg jag när vi var inne och provade på Gucci, Pucci och allt vad de heter.

Jag var igår inne på världens största shopping mall. Där finns över 1500 butiker.

Vi gick och vi gick och vi gick.

Jag köpte inte en grej.

Inte ens en nattskjorta.

Det var för många och för mycket  därinne, och så kommer man så av sig när allt finns att köpa.

Jag lyckades inte skapa ett begär efter någonting.

Inte ens efter flip flops.

Och någon arab ville man ju inte ha med sig hem.

Fast man kanske hade kunnat låna skjortan till natten.

Eller sover dom i dom också??



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards