Alla inlägg under februari 2019

YR?

Av Sussi - 24 februari 2019 11:39

Sitter vid frukostbordet och slötittar på hur vädret skall bli.

Slötittar för att jag kan ju inte göra så mycket åt vädret, utan mera att jag kan lägga upp en plan i vilken ordning jag ska göra saker.

Det är då det händer!


We can't find your location

står det på YR's hemsida när jag öppnar upp deras app.


Ja, jag kan ju ha viss förståelse för att vissa appar på datorn i min värld har svårt, på gränsen till omöjligt, att hänga med var jag/vi är. 

Men nu är vi faktiskt här!!

Här har jag varit massor med gånger i livet.

Snarare, jag ÄLSKAR att vara här.

Vi är i Torekov!


Hur exotiskt och konstigt kan det vara?

Hallå!

Jag hade ju till och med fast lina hit, (fast telefon alltså) tills för några år sedan.

Å ändå det inte en känd plats.


Men vad gör det?

Med tanke på att den senaste månaden har vi varit i Frankfurt, Buenos Aires, Cordoba, Mendoza, Santiago de Chile, Valpairaiso, Sao Paolo, Zurich, Estoril, så förstår jag så väl att Y.R inte har möjlighet att hänga med.


Undrar om jag hänger med?

Eller blir man lite YR av hela alltihopat??

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards