Alla inlägg den 5 maj 2010

Av Sussi - 5 maj 2010 21:06

Åsså kom jag då till Wittsjö golfklubb igen.

Fick en kram av alla.

Underbart.

Och så skulle jag ut och spela.

Träffade inte en boll.

Visste knappt vart jag skulle.

Golf är knäppt.

Det tar mer än lång tid att lära sig det.

Har ett års jubileum på fredag.

Då är det ett år sedan detta snurr började.

En vit boll kom in i mitt liv.

Och jag är oerhört envis.

Kommer aldrig ge mig förrän jag kan få den att lyda.

Ni vet typ brukshundsklubben.

Sitt, hoppa, stanna, kryp, sök, rulla.

Alla bra kommandon som sitter som berget i ryggmärgen på en gammal hundägare.

Tror ni jag kan träna min boll till:

- Leta hål. Duktig boll.

Men jag tror inte bollarna vill ha en köttbulle när de gjort rätt.

Kan man spela med en köttbulle, så att alla incitament är uppfyllda?

Kanske i Wittsjö.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards