Alla inlägg under mars 2012

Av Sussi - 8 mars 2012 10:01

Just nu måste jag packa upp.

För jag skall snart packa ner.

Både i det mycket korta och långa perspektivet.

Vi kom hem igår, och åker imorgon.

Stannar en natt, så jag hinner nog inte packa upp, innan jag skall packa ner.

Innan dess kom jag hem dagen innan och åkte dagen efter.

När jag kommer tillbaka, nypackad, så skall jag börja packa upp en hel del.

Innan jag skall packa ihop på allvar.

Jag flyttade hit i fjol, och flyttar härifrån i år.


Jag kommer att hinna packa upp o ner några gånger till innan jag skall packa ihop.

Jag kommer att packa ner en hel del saker och ge bort.

Jag kommer att pracka på auktionsverken i Stockholm mina tavlor som inte skall packas med.

Jag kommer att packa upp hälften så mycket när det är dags.

Jag kommer att packa en container full med trams.


Känner mig nog allt lite packad.

Varje dag.

Och det är helt underbart!!


Av Sussi - 7 mars 2012 21:05

Hållt mig undan ett tag.

Mest för att kolla om någon ringer och frågar hur det är.

För när jag pratar med alla mina vänner svarar dom bara:

- Ja just det. Du skrev om det på bloggen!

 

Det är ju jättekul att Ni läser och tar in.

Men det blir ju tyst i luren.


- Hej hur mår Du?  Jasså du visste det redan. Hur mår du? Bra. Ja hejddå!


Det konstiga är att inga fler har ringt.

Kan man bli för mycket.

För många vet allt.


OK.

Jag kommer att berätta om huller om buller saker framövers, så fort jag har tid.

Och något huller om buller händer.......


Så jag kommer nog trots allt att skriva ganska ofta.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards