Alla inlägg den 20 maj 2010

Av Sussi - 20 maj 2010 22:04

Ok idag är det torsdag.

Imorgon är det fredag.

Sen kommer oundvikligen lördag.

Därefter definitivt söndag.

Då far jag till Dubai.

Morgonen därpå, som är en måndag, skall jag visa mig offentligt i baddräkt/bikini.

Kan man banta på 3 dagar?

Om man enbart äter Purex, dricker olivolja, och vatten borde det gå.


Jag klarar inte av att gå hela vintern och vara beredd på att plötsligt åka till någon varm strand, där jag skall klä av min oerhört bleka kropp offentligt.

Dom skall slippa själva strippandet, Thank God, men tyvärr måste jag nog visa resultatet.


Jag klarar inte av att vara på en livslång evighetsdiet, utifall att.


Jag klarar av att få några veckor på mig, så jag kan äta sallader, få återfall till kanelbullar och gräddkola, men landa på någon form av bikinivikt.


Men det här är omänskligt.


- Sussi vi åker till Dubai på söndag, det är jättevarmt och skönt. Massa shoppa,  sola och bada (där kom det) Du skall väl med?


- Ja, självklart jag åker med. Men vi börjar med att shoppa. Jag köper en bikiniburka.

Kan man få en kaka till.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards