Alla inlägg den 4 maj 2010

Av Sussi - 4 maj 2010 18:45

Ja skulle ha spelat golf på Kävlinge vid ettiden imorgon.

Men det blev inte så.

Där luktar det illa, och jag fick en förfrågan från kompisar i Wittsjö.

Egentligen skulle jag ha spelat golf i Båstad.

Men det blev inte så.

Så nu skall jag spela golf i Wittsjö.

Sen åker jag till Björnstorp.

Fast jag skulle ha stannat hemma.

Men det blev inte så.

Då kan jag åka och rida min häst på Nr 1.

Jag skulle egenteligen ha gjort det på torsdagen.

Men det blev inte så.

För på torsdgen skall jag titta på min unghäst som skall hoppa.

Och sen skall jag spela golf på Romeleåsen.

Om det regnar så blir det inte så.

Sen åker jag nog hem igen.

För att på fredagen åka till Wittsjö och spela mer golf.

Jag skulle ätit lunch på Grand i Lund på fredagen.

Men det blev inte så.

Och sen skulle jag ha åkt hem därifrån.

Men det blev inte så.

För nu stannar jag i Wittsjö.

Eller åker till Adrienne på Skarhult.

Och på lördagen skall jag åka till Köpenhamn och shoppa.

Men om jag spelar golf i Wittsjö, så blir det inte så.


Det enda jag vet är att det blir som jag vill.

Även om det inte blir som jag tänkt mig från början.

Och blir det inte som det ska.

Får det bli som det blir.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards