Alla inlägg under december 2017

Av Sussi - 5 december 2017 10:15

Har byggt massor i hela mitt liv.

Både för egen del och för andras.

Har inte varit på några stora fester på länge.Men nu måste domsingarna ta i!   

Det här fick jag på mailen, persoligen adresserat till mig:


 


 

Nu startar vi Betongklubben för individer.

Den är till för dig som gillar Betonggalan,

är prenumerant på Tidskriften Betong

eller helt enkelt vill bli inbjuden till olika event i samhällsbyggnadsbranschen med lite betongtouch.

 

Vi kommer nästa år anordna flera roliga tillställningar både i Stockholm och i andra städer.

Dessutom kommer vi ta fram lite olika erbjudanden som vi tror Betongklubben kommer gilla.

 

Medlemmarna i Betongklubben får också inbjudan till Betonggalan före alla andra, vilket jag tror ni uppskattar då Betonggalan alltid blir fullbokad inom en vecka.

Betongklubben är kostnadsfri och innebär inga som helst åtaganden från din sida. Du kan även när som helst gå ur. Men jag ska se till att du kommer att trivas.

 

Fyll i ditt medlemskap här.

 

Vi ses i Betongklubben!

 

/Roger Andersson, chefredaktör Tidskriften Betong.

 

Vill jag gå på Betonggalan??

Hur tånkte dom då?

Har jag bett om det förut?

Hur ofta är det en Betong gala?

Vad gör dom där?

Ska man dansa och umgås?

Eller skall årets BragdiBetong väljas av svenska folket?

Är alla klädda i Betong grått, årets färg?

Helt fascicnerad!

Av att jag blev inbjuden, att det finns en tidning för Betongare, att det finns en Gala, att den blir fullbokad inom en vecka, Att det bara finns!!

 

Men den största frågan av alla är

 

VARFÖR JAG???  

 

 

 

 

 

 

 

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards