Alla inlägg under december 2020

Av Sussi - 18 december 2020 17:51

Det är väldigt många saker, som man vill önska sig just nu.

Och framförallt, att de önskningarna skall gå i uppfyllelse.

En del saker är lätt önskade, andra är stora önskningar, och en del globala. En del rent av märkvärdiga.


Mest lättönskade och inte hela världen önskning, är ju min önskan, att det skall bli lite bättre väder framövers.

Det har varit rätt kasst, sen jag kom hit till Portugal. Dvs det har regnat, mycket.

Så det enda och nog bästa man kan göra för att min önskning skall gå i uppfyllelse, är nog att ¨Hålla tummarna¨


Åh sen har vi det där med mitt hjärta❤️

Felet är hittat, och reparationen skall vara på rull i min kropp. Medicin ätes så det står härliga till. (förklaring kommer)

Vad kan man mer önska sig? Inte mycket.

Så det enda och nog bästa man kan göra för att min önskning skall gå i uppfyllelse, är nog att ¨Hålla tummarna¨


Vi hade en spekulant på vår lägenhet i veckan.

Jätteintresserad. 

Det vore ju en dröm och en av de högsta önskningarna, att några så trevlig person vill flytta in i vårt.

Så det enda, och nog bästa, man kan göra för att min önskning skall gå i uppfyllelse, är nog att ¨Hålla tummarna¨

 

Åsså har vi det där med Covid 19. 

Vem vågar ens tänka tanken på att bli smittad?

Det är ju det sista i alla fall jag önskar mig.

Så det enda, och nog bästa man kan göra, för att min önskning skall gå i uppfyllelse, är nog att ¨Hålla tummarna¨


Åsså blir det ju inte århundradets bästa jul i år! 🎄

Ingen med vett och sans, vågar samla nära och kära, från när och fjärran för att dela Jul och klappar med.

Man får ju bara önska alla en God Jul och ett Gott Nytt år på distans.

Så det enda, och nog bästa, man kan göra för att min önskning skall gå i uppfyllelse, är nog att ¨Hålla tummarna¨


Så någon gång efter nyår kommer vi veta om Tummen höll👍 och alla önskningar gick i uppfyllelse.

Tills dess

Glöm inte att hålla tummarna


 



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards