Alla inlägg den 6 maj 2010

Av Sussi - 6 maj 2010 09:45

Hallå!

Fortum, Vattenfall, Borås Elverk, eon....................

Ja jag kan ta vilket bolag som helst av ER.

Under årens lopp har jag betalt astronomiska summor till ER.

För kraft.

Nu undrar jag bara.

Har ni en liten kontakt som jag kan ansluta min lilla kropps motor till?

Så att hjärnkontor inte blir tömt på energi, och tankarna slutar fungera.

Då måste man ju starta om hela människan.

Och det verkar jätte jobbigt.

Har ni ingen liten kontakt så att jag kan fylla på alla lager i kroppen.

Så att jag orkar göra saker som inte alltid är kul.

Ni vet dom där energitjuvarna.

- Har ni en sån kontakt?

Behöver nog inte var uppkopplad länge.

Bara laddas en stund.


- Nähä. Inte det inte.

Då får jag väl fortsätta ändå.

Men snart börjar lampan lysa rött, och då vet jag inte vad jag skall göra.

Får väl dra ner tempot några dagar.

Men vilka av dagarna?


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards