Alla inlägg den 11 maj 2010

Av Sussi - 11 maj 2010 21:57

Sa någon i förbifarten till mig.

Kändes jättekul, väldigt spännande, oerhört läskigt, men varför inte.

Ta dagen som den kommer, och gör det som är kuligast.


Vilken förmån att få göra det.

Hur bra får jag ha det?


Situationen leder då till att jag nog kan uppfattas som velig.

- Nä jag kommer inte till Er imorgon, som vi hade sagt, utan jag åker till tjotahejti istället.

Och sen går invecklandet vidare i all oändlighet.


Min almenacka som var i princip tom, är nu ett klotterplan.

Snart finns det inte fler färger på pennor, för att skriva in ändringarna med.

Det finns inte mer tipex att köpa, för att sudda över det som var planerat.


Fy farao vad kul det är.


Vad skall jag göra imorgon?

Jag tänkte mig att jag skall vara hos tandläkaren imorgonbitti.

Sen kanske jag åker iväg och spelar lite golf i Wittsjö, om jag hinner.

Och sen skall jag till Tullstorp där min häst skall på landslagsträning, och om jag har lust så åker jag med hästen hem igen.

Lolo & Nanny kommer vid 10 på kvällen till Torekov och jag skall hämta dem på flyget, men innan dess skall jag nog äta middag med några kompisar.

Tror jag.


Vet inte riktigt ännu.

Är ju många timmar tills dess.


And I will Go with the flow.




Av Sussi - 11 maj 2010 01:07

  När jag har badat och Carmen torkat mig, torrejadå, torrejadå.


Riktigt så sjöng dom väl inte i kväll, men bra nära.


Minna bjöd mig på till Nya Operahuset i Köpenhamn för att se på Carmen.

Och äta middag, och dricka champangeviner.

Och babbla lite om livet.

Och framförallt njuta av Operan, från fantastiskt bra platser.


En önskedröm som gick i uppfyllelse.

En önskedröm som jag haft sen nya operahuset stog färdigt.


Vi gör om det!!!

Framförallt är det roligare att en måndag kväll varit på Operan, istället för att ha suttit hemma och glott på aktuellt, sportextra och annat oviktigt.

Jag glor hellre på Carmen på måndagkvällar.

Skall börja träna på att svänga på kjolen på det däringa viset, och spela på kastanjetterna.


När jag har badat  trallala..........................................
...




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards