Alla inlägg den 16 februari 2010

Av Sussi - 16 februari 2010 20:09

Är ovanligt hög.

Det känns som om det är i huset.

I mitt sommarhus, som är absolut omgärdat av oerhörda mängder snö, och iskyla.

Huset kunde vara bättre isolerat.

Om katten själv får välja.

Men det fungerar jättebra.

Framförallt en sån här dag.

När jag helst vill bara sätta på luftkonditioneringen.

Varför då?


Jag har feber.

Känns som om någon har hällt bly i armar, ben och resten av kroppen.

Snygg glasartad blick, varje gång jag mot förmodan ser en spegel.

Tycker the och honung är en gudadryck.

Tröck i mig rött vin till middagen, kan ju bara bli bättre.

Men inte ville jag börja dansa för det. Det brukar man ju göra efter vin till maten, Eller?


Men det är kanske inte så underligt när kroppen blivit fylld av radioaktivitet.


En bra anledning.

God som någon annan.


Men var ifrån kommer allt som skall snytas ur näsan?

Hur mycket kan det produceras?

Är det tillverkarna av Kleenex som har betalat antisnor forskarna?


Nu skall jag slänga mig tillbaka i sängen.

Om jag orkar.

Kommer att falla på tröskeln.

Tur att sängen är så nära.


Vill inte ens tänka på att lyfta mina blyfyllda armar till rattläge, vilket innebär att jag kommer till Stockholm en annan dag. Dvs inte imorgon.


Men temperaturen är hög i huset, och i kroppen.


Vad gör man inte för miljön och för att sänka sin elräkning.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards