Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sussi - 28 februari 2010 23:28

Är väl lite och ta i, men spansk mat smakar skit.

Hur otroligt tråkig får mat vara?

Urhungrig till lunch, efter en helt fantastisk golfrunda, beställde jag Cesars sallad.

Den skall inte bestå av molokna salladsblad,  dränkta i majonäs, små kycklingbitar och en oerhörd stor mängd av små torra brödbitar som kallas för krutonger på fint.

Till middag Tapas.

På bästa Tapas restaurangen på öarna.

Men herregud, vem vill äta, hårt friterade i paprikafrukter med ost i, och tycka att det är gott.

Ja, jag drack massor med vin, jag hade trevligt sällskap, ja jag hade allt man kan önska sig.

Men det smakade inte så gott som ............................

Det tar vi en annan dag.


Är  jag hungrig?

Absolut inte.

Har ätit oavbrutet sen sist.

Sist började som vi alla vet någon gång i september.

Utan nu trycker jag i mig allt i Spanien som inte är äckligt.

Synd att jag inte bor här.

Jag skulle vara pinnsmal

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards