Alla inlägg den 15 februari 2010

Av Sussi - 15 februari 2010 22:35

  Varför kan det inte finnas någon blivande nobelpristagare i medicin som kan uppfinna en färgsättnimg på baciller.

När jag kommer gående gatan fram vill jag veta om de smittar.

Är det konstigt?


Hej!

Nej du får absolut ingen kram av mig, det vimlar av orange baciller omkring dig, och jag vill inte bli förkyld.

Låter det konstigt?


Hej

Du har bara gröna baciller, så vi kan kramas en hel del.


Och där går en grabb med rosa baciller,  han kan nog få en puss. Det smittar inte så illa!


De röda bör man hålla sig ifrån.


Och sen går skalan upp och ner.


Varför kunde jag inte veta att jag var för nära orange baciller!!


Jag är så himla förkyld, som bara jag kan bli.

Jag är nästan lika sjuk som en man kan bli, fast en kvinna inte kan bli det.

Gud vad jag är täppt i näsan.

Vem producerar allt snor? Min näsa? Det verkar ju inte klokt.

Också hostar jag och nyser.

Hela tiden.


Färgskalan på baciller.

Kan det vara svårt.

Vem vill ha ett nobelpris?


Jag bjuder på ideen.

Bara jag slipper bli förkyld igen.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards