Alla inlägg den 22 februari 2010

Av Sussi - 22 februari 2010 21:19

Alltså det här verkar ju inte riktigt klokt.

Men jag är idag helt slut.

Pinnar upp och ner i huset och hämtar och bär saker.

Syrrorna vill gärna hjälpa till så att jag är klar snart  

Åker till Skeppargatan och hämtar lite mer underkläder och krämburkar.

Har väldigt mycket av alla sorter.

Och alltihopa gör mig helt slut.

Så efter många tjurrusningar åt alla möjliga håll, även ut till Ikea, blir det kväll.

Lagar jättegod middag, ett glas rödvin (skiter i vit månad i år) och slår mig ner framför TVn.

Där är det skidstafett.

Allstså jag var helt slut innan.

Och sen skall jag åka stafett, känns det som i alla fall.

Och så skall jag trilla i en kurva i nedförsbacken.

Håhåjajaja.

Det  är ett slit att ligga på topp.


Kan man få träningsvärk av att se på TV?

 

Eller grundade jag den redan igår när jag skottade snö?

Eller är det så, att man spänner musklerna  när man ser nåt spännande på TV?

Så snart kommer jag att gå och lägga mig.

För jag har just gått i mål i stafetten, och jag orkar bara inte vara med i backhoppningen i dag!

Är det OK att anmäla sig direkt till prisutdelningen?

För hitintills har väl inte  någon svensk  någonsin fått träningvärk av för många prisutdelningar.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards