Alla inlägg den 24 februari 2010

Av Sussi - 24 februari 2010 23:24

  Jorden hallå hallå hallå
Högt i det blå det blå
 
Ok nu är jag världens mesta innebloggare.
Jag sitter uppe i planet på en himmelens massa meter.
Nu är jag nära änglarna.
Dom som finns på bild.
Änglarna på jorden är kvar och skottar snö.
 
Jag är på väg till kanarieöarna.
De franska flygledarna försökte stoppa mig.
Strejk. Näru din lilla groda. Jag skall sola, bada kanske lite och spela golf.
Då kommer inga sura fransmän i vägen.
 
Åsså har jag druckit öl och vin innan lunch.
Min vanliga lunch alltså.
Det är kanske därför det är så lätt att flyga.
 
Och på Kanarieöarna skall vi dricka parasolldrinkar, sola, och slå på bollen.
Golf alltså.
Känns oerhört läskigt.
 
Har inte spelat golf sen min höstmalör.
Dvs cancern.
Så nu skall jag för första gången i mitt liv spela golf utan cancer.
Jag undrar om det går?
Tänk om den där lilla turmören var själva nörden, som gjorde att allt fungerade?
Tänk om läkarna opererade bort allt, så det är bara att sälja golfskor, golfbollar, 10 golfkjolar (med inbyggda mammelucker så att ingen kan glutta under, om det är något att se) 100 golfkepsar, några slitna och några mindre slitna vänsterhandskar!
Jag vet allt på fredag.
Då vet ni det på lördag.
Änglarna vet redan idag.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards