Alla inlägg den 18 februari 2010

Av Sussi - 18 februari 2010 19:38

Nu har jag gjort tillräcklig vurpa i min säng.

Jag har faktiskt legat väldigt stilla och oklädd i flera dagar.

Faktiskt hela 3 st.

Och nu drar jag vidare.

Mot Lidingö.

Innan snöstormen kommer ifatt mig igen.

Idag satt jag och väntade i en evighet innan det började snöa bara en kort stund.

Jag har fyra hjul på min bil, med drivning på alla hjulen, så den hoppas jag slipper göra en vurpa med, på färden upp i morgon.

Och uppe i Stockholm hoppas jag att Lidingö kommun har plogat hela vägen fram till min grind.

Vägen fram till huset skall vara skottad.

Så jag slipper göra en vurpa på väg in i mitt nya hus.

Tänk om jag kan bo där imorgon.

Tror knappt att det kan vara sant.

Annars kommer det vara en hel del byggjobbare som jag kommer att önska, att de bara hade halkat fel, och slagit en vurpa.  



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards