Alla inlägg den 12 februari 2010

Av Sussi - 12 februari 2010 19:52

Trodde aldrig i hela världen att det här skulle ske!!


Packade ihop mitt liv på Nr 1 under juli månad.

Var helt hysteriskt!

Kvar på Nr 1 var egentligen bara massa hästtäcken och några lampstolpar.

Försökte halvhjärtat att flytta resterna under hösten.

Vart skall det?

Det reder sig, som det heter på skånska.


Vad gjorde jag idag?

Red en häst åt Minna. ( Fattar ni red en häst åt Minna, jag kunde hjälpa till att rida, ungefär som att göra mål åt Zlatan, eller åtminstone kicka hans boll!!)


Och sen har jag packat upp. Åt Minna!

På samma plats som jag packade ner för 5 månader sen.

Det är ju alldeles vansinnigt.

Som Minnas pojkvän frågade:

- Har Ni kännt varandra länge.

- Nä,  Minna köpte gården 1 augusti, då dränkte jag henne i rosa champange, och sen dess har vi försökt torka. Ihop!!!    


Så där står jag i mitt gamla stall.

Och packar upp.

Ber Buti om hjälp med allt som är tungt.

Som jag gjorde på andra hållet!

Ungefär samma täcken.

Ungefär samma färger.

Möjligtvis några fler svenska landslagsflaggor på täckena.

Pussar dagligen på hästen som skall tävla i Scandinavium i Världscupen.

Haussar VM hästen dagligen.

Skrittar av VM hästen från förra årets unghäst VM.


Och så jag.


Där står jag, med mitt sönderbrända bröst, som inte svider eller gör speciellt ont, då jag har mer träningsvärk i benen.

Och jag mår så bra.

Det pirrar i hela kroppen.

Känns nästan som att vara nykär.

Fy farao vad det här är kul!!!!!!!!!!


Jag tror att jag skaffar mig i ställe i Skåne.

Det här är ju jättekul med hästar!


Lådorna på Lidingö kan jag packa upp de som jag behöver.

Resten kan jag packa upp igen i Skåne.


Here I come!!





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19
20
21
22 23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards