Alla inlägg den 25 mars 2010

Av Sussi - 25 mars 2010 21:11

Jag har fått hem kräksjukan.

Nä jag har inte fått kräksjukan.

Utan det har kommit hem en klen liten blek tjej, som har kräkts.

Hela natten.

Och det var inge kul.

Så jag hämtade upp henne med bilen.

Jag tycker inte att man skall kräkas själv.

Det slapp hon, men hennes pojkvän måste åka iväg på jobb nu.

Då skall man inte vara sjuk själv.

Det vet jag.

Det är inget kul.

Det är dubbelt upp okul mot att vara sjuk i sällskap.

Nu ligger hon helt utslängd, bedövad, sovandes i hångelsoffan.

Med duntäcke och mössan alldeles bredvid.

Druckit den gamla kända antikräk drycken Coca Cola.

Runt handlederna fått låna mina sjösjuke/antikräk armband.

Då somnar man.

Och sover som om man aldrig hade gjort något annat.

Vad skönt det är när man har slutat kräkas.

Det är nästan bäst i hela världen.




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards