Alla inlägg den 12 mars 2010

Av Sussi - 12 mars 2010 23:29

Hur går det egentligen till?

Plötsligt står man på en bröloppsförfest och är gudmor och moster till brudgummen.

Jag fattar att åren går.

Men hur?

Speciellt inte om man som jag inte har egna barn.

Då känner man sig inget gammal relaterad till alla barn.

Eller som brudgummen sa för flera år sen

- Du behöver aldrig oroa dig Sussi. Vi kommer aldrig veta hur gammal du är, för  du har inga barn som växer upp och blir stora.


Och så imorgon skall mitt första gudbarn stå brudgum.


Det gick fort.

Tycker i alla fall jag.

Han var näbb på mitt eget bröllop för en evighet sedan.


Jag hade ju tänkt gifta mig igen.

Kanske hans kommande barn kan bli näbb på mitt brölopp.

Får fråga Magdalena Ribbing om det.

Vem vet, i dessa moderna tider????????????????


ps

har alltid haft svårt med hur många llll och ppp det skall vara i bröllop.

Men det blir roligare om man hittare på egna varianter på temat. Elllller???

ds

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards