Alla inlägg den 20 mars 2010

Av Sussi - 20 mars 2010 09:30

Jag insåg idag att det finns hopp för mig.

Allt kommer att ordna sig till det bästa.

Har varit stunder då jag har funderat på hur det skall gå.

Men nu vet jag.

Det finns hopp.


Har i hela mitt liv jämfört mig med GB glass gubben.

Ni vet han som står på starka fjädrar utanför kiosker och affärer.

Ibland blåser det som bara den.

Då ligger GB helt platt på marken.

Men när det har lugnat ner sig, så pjojnk så står han upp igen.


Det har varit mitt liv i ett nötskal.

Ibland har det blåst som bara den.

Ibland även mer än det.

Av många olika anledningar har jag då fått mig en sån smäll, så jag har legat helt platt.

Helt platt på marken.

Tills den värsta stormen har gått över,  jag får nya krafter, och PJONJK,  så står jag upp igen.


Idag såg jag till min stora glädje, att GB glass gubben inte längre är ensam.

Han har fått en gumma!!

Det finns hopp!!

Jag ser det som ett gott tecken!!

Jag kommer att hitta en gubbe som jag tillsammans kan ligga platt med  .

Som håller om mig när det blåser.

Framför allt nån som reser mig på 9, med ett glatt Pjonjk.


Fyfarao vad skönt det skall bli att slippa kriga själv.


För det är väl ett gott omen att GB glass gubben fått en GB glass gumma?



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards