Alla inlägg den 16 mars 2010

Av Sussi - 16 mars 2010 20:41

Jag börjar bli acklimatiserad till Stockholm.


Idag har jag varit och tränat med min PT. (Personlig Tränare om ni undrar)

Jag gav järnet.

Jag gick ut hårt, ökade och spurtade på slutet.

Det enda jag har efter det är en OERHÖRD träningsvärk i benen.

Somnade direkt när jag kom hem innan lunch.

Har enorma cravings efter choklad och har tryckt i mig en HEL rulle Center.

Martin Ingvar, det räcker inte med att tänka bort sitt sug i 2 minuter, när suget har varit där hela dagen.


Fy farao vad jag är i dåligt skick.

Glömmer hela tiden bort att jag blev opererad och strålad alldeles nyss.

Får fortfarande konstiga blåmärken på kroppen.

Och flåsar av att gå ut med hunden.

Vad trodde jag?????

Skulle jag dyka upp som en liten atlet efter flera månaders omild behandling.

Men inte ger jag mig.

Nu gäller det bara att gasa.


Ungefär som på vägen till träningen.

Pratar med bästa Karin (Televinken  )

Ser att det blir rött ljus.

Hur gör en Stockholmare/jag?

- Helvete det blir rött! BÄSTA ATT GASA!


Behöver inte säga mer.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4 5
6
7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25
26
27 28
29 30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards