Alla inlägg den 17 september 2010

Av Sussi - 17 september 2010 21:38

  


Knappast.

Men vi campar en stund den här helgen.

Ett par föräldrar som har dragit iväg på weekend.

Då har vi SleepOver.

Om det är mysigt.

Mmmmm.

Hon landade direkt i soffan.

Blev svimfärdigt hungrig vid 19 tiden.

Sen såg vi Idol.

Nu glor vi på en film.

Däremellan har hälften av kläderna i min garderob dissats.

Och hon är kinkig för jag har en storlek större i skor.

Annars hade skorna suttit som gjutet.

Säger hon.

Nu skall vi snart bädda med alla dunkuddar som finns.

Sen blir det prinsess sömn.

På tredubbla madrasser så det inte är för hårt.

Imorgon passar det att gå på lunch på Hallen.

Sen skall hon på fest till Djursholm.


Att vara Barnvakt till en 15 åring som just tagit moppekörkort är inte så svårt.

Det är mera ett uppdrag som ¨Lady in waiting¨.

Alltså Hovdam till en Prinsessa.

Jag är det med mer än glädje.

I LOVE HER!!!!


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards