Alla inlägg den 15 september 2010

Av Sussi - 15 september 2010 22:10

Hur kan så mycket grejor kånkas upp en våning, i ett sånt stort ösregn, utan att det märks i garaget.

UFO kompisar frågade om det hade varit flyttgubbar och packat upp mina lådor idag.

Trappan har sett min spurt upp och ner ungefär 5 miljoner gånger idag.

Det märks inte i garaget att jag har flyttat upp massa, för det är mer mellanrum här uppe mellan grejorna.

Kan man vända huset upp och ner och möblera liksom i taket också, eller är det bara på film man kan göra så?

Fattar ni någonsin hur många lådor som jag har.

Det kommer att bli så bra när det blir klart.

Men tills dess kommer jag inte tala om det.

Själv tröttnade jag på allt och åkte in till stan och shoppade.

Köpte dock bara saker som går att äta.

Får inte in mer grunks i det här huset.

Har nån ett hus till, har jag allt, inklusive kyl och frys.

Så ring så kommer jag.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards