Alla inlägg den 2 september 2010

Av Sussi - 2 september 2010 19:37

   Hur tråkigt är det?

När hände det senast?

Vad gör man?

Har hört att massa människor av hög dignitet i Stockholm har det!

Vad gör det?

Jag har ont överallt, men framförallt i kroppen och huvudet.

Vad kan jag göra åt det?

Inatt öppnade jag alla fönster för att inte drunkna i värmen från min febriga hydda.

Knaprar oavbrutet amerikanska, engelska och svenska febernedsättande piller.

Snart ändrar jag mig.

Var är Karlsson på takets kuckelimuckmedicin.

Jag har provat med lakrits och hallonbåtar, men inte hjälpte det.

Som tur är ligger jag i Torekov.

Här är det helt underbart väder, massa sol och stiltje.

Så det är skönt att ligga sjuk här.

Nära till allt.

Som är viktigt.

När man är sjuk.


Den friske har många önskningar.

Den sjuke bara en.


Just nu vill jag bara bli av med febern.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards