Alla inlägg den 1 september 2010

Av Sussi - 1 september 2010 20:19

Jag är sjuk.

Har feber.

Var tvungen att åka till apoteket i Båstad för att köpa medicin.

Vad kom jag hem med efter turen till Båstad?


2 par skor.

Massa kul böcker.

Dricka från systemet.

Presenter till blivande värdpar.

Provade massa snygga kläder.


Släpp inte ut mig när jag har feber.

Jag vet ju inte vad jag gör.

Allt gick i en feberyrsel.


Nu skall jag sova.

För jag måste åka till Malmö tidigt.


Tror ni jag har drabbats av shoppingfeber?

Får man ont i halsen av den först.

Otäckt.


Spärra alla kort!!

Sussi har släppts lös.

Med feber.

Låt henne inte åka till Malmö.

Släpp inte av henne i Helsingborg.

Stäng Elbings i Torekov (vårt lokala sk NK)

Låt datorn krascha så hon inte shoppar loss på nätet.


Jag undrar när shoppingfebern går över.

Kan den dämpas med Alvedon?

Eller kan den lilla fula Ipren mannen kanske komma och skrämma mig.

Typ som när man blir skrämd när man börjar hicka.

 - Shoppar du en gång till så får du 10.000

Jag undrar om han kan säga det?

Eller sjunger han det som en liten jingel, med sin stora fula gitarr?



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards