Alla inlägg den 16 september 2010

Av Sussi - 16 september 2010 11:00

Hunden och jag har varit ute och gått.

Vi har börjat med det.

Det är sånt man gör i staaaan.

Tar en promenad.

På landet har man inte tid.

Och hundarna har fullt sjå att hänga med hela dagen, när man skubbar runt på landet.

Så det behövs inget organiserat där.


Vi gick idag på Lidingöloppets bana.

Det är organiserat skubb på hög nivå.

Jag har aldrig sett, varit tillräckligt intresserad, brytt mig, lagt på minnet, något om Lidingöloppet.


Men jag har några frågor.

Den första är

- Varför då?

Den andra är

- Vilket håll springer man åt? Gick jag med eller mot riktningen?

Den tredje är

- Springer man med glädje eller mot sin vilja?

Den fjärde och sista

- Varför måste man skubba samma dag som alla andra?

Jag har ju förstått att det är trångt i spåret den dagen. Om ni vill kan jag starta er här hemifrån precis när ni vill, så kan ni springa allt ni kan runt hela slingan. Jag kan hålla reda på tiden, och när ni är tillbaka, så bjuder jag på middag.


Man kan tro att jag är mot Lidingö loppet.

Ack nej.

Bara JAG slipper vara med.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards