Alla inlägg den 4 september 2010

Av Sussi - 4 september 2010 20:55

Jaha, då var man med i matchen igen.

Känns så otroligt märkligt att vakna på morgonen, och känna TJOHO.

Nu snorar jag inte, febern är puts väck, och hostan borta.

Är det inte underligt att när den är borta, så kommer man inte ihåg hur det var innan.

Vare sig hur det känns med feber och förkylning.

Eller när man är förkyld. Hur det känns att vara frisk.

Men jag som just har dragit igenom bägge stadierna, säger bara.

Det är absolut roligare att vara med i matchen.

Tjoho, nu kan jag skänka bort alla Kleenex paket.

Kan-jang har jag alltid tyckt smaka illa, Echinea kan man ju inte ens stava till. Kan det vara till någon nytta?

Nu behöver jag inte fundera alls på mediciner av apoteks eller hälsokostursprung.

Nu är jag med i matchen igen.

Så nu är det full fart.

Tills nästa gång febertermometern tittar ut ur medicinlådan.

Den dan den sorgen.

Nu mår jag mycke' bättre!!


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< September 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards