Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Sussi - 30 januari 2010 11:26

Skulle jag vilja fråga alla!

Men jag hinner ju inte.

Det är ju det första de frågar mig.


- Hur mår du?


Och då är det ju inte som det har varit tidigare i livet.


- Tack Bra, och hur mår Du?


För det räcker inte/ accepteras inte som svar.


Vad det gäller mig så vill alla veta exakt.


Hur går det med strålningen, känner du av något, mår du illa, har du gråtit mycket, hur är det på Björnstorp, tar det lång tid att köra till Malmö, är de snälla på sjukhuset, vad gör du annars, kommer Lolo ner, hur tar Kraka det när hon är själv, hur mycket snöar det, vilka har du träffat, vinner Farbror TG över dig i bräde. Vad kul att du får rida och träfffa Minna så mycket. Rutger lagar väl god mat.


När vi kommer så här långt, då har jag glömt bort, tappat tråden, blivit egotrippad, börjat fundera hur jag mår.


Och då glömmer jag absolut att fråga:


Hur mår Du??


Kan ni inte börja med?


Hej jag mår så och så, bra och bra, hit och dit.

Det vore himla kul för mig att veta.


För jag mår ju faktiskt bra, och kan ju berätta det som är skoj.

Precis som tidigare i livet!  



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards