Direktlänk till inlägg 30 januari 2010

Hur mår du?

Av Sussi - 30 januari 2010 11:26

Skulle jag vilja fråga alla!

Men jag hinner ju inte.

Det är ju det första de frågar mig.


- Hur mår du?


Och då är det ju inte som det har varit tidigare i livet.


- Tack Bra, och hur mår Du?


För det räcker inte/ accepteras inte som svar.


Vad det gäller mig så vill alla veta exakt.


Hur går det med strålningen, känner du av något, mår du illa, har du gråtit mycket, hur är det på Björnstorp, tar det lång tid att köra till Malmö, är de snälla på sjukhuset, vad gör du annars, kommer Lolo ner, hur tar Kraka det när hon är själv, hur mycket snöar det, vilka har du träffat, vinner Farbror TG över dig i bräde. Vad kul att du får rida och träfffa Minna så mycket. Rutger lagar väl god mat.


När vi kommer så här långt, då har jag glömt bort, tappat tråden, blivit egotrippad, börjat fundera hur jag mår.


Och då glömmer jag absolut att fråga:


Hur mår Du??


Kan ni inte börja med?


Hej jag mår så och så, bra och bra, hit och dit.

Det vore himla kul för mig att veta.


För jag mår ju faktiskt bra, och kan ju berätta det som är skoj.

Precis som tidigare i livet!  



 
 
lasse k

lasse k

30 januari 2010 19:16

sussi ja mår bra och blir glad av att läsa dina texter, Tack puss o kram. lasse

http://www.strommahult.se

 
Ingen bild

ia

30 januari 2010 20:46

Hej Följer din härliga blogg. Fick mycket hjälp av din muminmamma
tanke och det fick mig att bli "lite" lugn. Ska själv snart opereras för något "otäckt" i urinblåsan som ingen ännu vet vad det är.. men förhoppningsvis inte elakartat. Det går ju inte att oroa sig i veckor innan "när vad som helst kan hända när som helst" Ska inte fråga hur du mår utan bara tacka för inspiration..Fortsätter följa din blogg. Ia

 
Si

Si

31 januari 2010 17:44

Jag frågade inte hur du mådde igår........jag sade bara att du var jättesnygg.............
Kram kram

http://www.sikon.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sussi - 27 oktober 2022 09:48

Man träffar en själsfrände. Man blir helt galen I den personen.     Det är bara så kul och underbart. Vill ses, umgås, prata hänga allt som oftast. Bara vara där och göra saker tehopa.   Så går det en tid. Man blir helt galen PÅ den persone...

Av Sussi - 24 oktober 2022 21:36

Alternativ användning!    Äntligen kan man använda bastun till det som nästan alla använder sin bastu till. Förråd. Fattar Ni hur mycket pengar man tjänar!   Shurgard och Co släng er i väggen. Alla abonemang blir uppsagda. Hyres pengarn...

Av Sussi - 20 oktober 2022 17:09

Hur många Olssons kan man ha i sin närhet. Som man gillar. Allihopa. Finns det inga sura, tvära, kinkiga, inåtvända Olssons?   Dom stavar Olsons nästan likadant. Den stora skillnaden är hur många S som används. Men annars är det svårt att...

Av Sussi - 7 september 2022 19:35

Vilken TUR!   Det är ju så man säger om någon, när det går bra, blir lycklig, hittar sin älskling, flyttar in i sitt älsklingsboende, blir kär i ett djur och får kärlek tillbaka, barnen som tillhör är snygga, duktiga och välartade, solen skiner p...

Av Sussi - 2 september 2022 05:13

När tillfälle ges, ligger jag,  bakåtlutad i min solstol, och lapar sol. Ungefär som katter lapar grädde, för att uppehålla livet och livsandarna. Ger ungefär samma effekt. Ger oss människor överlevnad.   Man blir mätt på sol, värme och kärlek f...

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards