Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Sussi - 14 januari 2010 23:02


Jag har börjat packa.

Då jag drar snart.

Söderut.


För att kunna få med mig livets nödtorft köpte jag såna där plastpåsar som gör sakerna inuti mindre.  Man suger ur all onödig luft ur påsarna. Dom var helkul.

La in en dunjacka och lite så, och vips så fick det plats med en till.


Kan man göra det med hela kroppen.

Lägga in sig i en plastpåse.

Stänga igen hermetiskt

Köra igång utsuget med dammsugaren.

Och vips så är allt ¨onödigt¨ borta.


Annars får jag göra det med allt annat som skall in i bilen.

Jag skall ju vara beredd på allt.

Från smokingfester, sjukhusbesök, golfresor till varma länder, skatteplanering med revisorn, vargavinter,  myskvällar, shoppingturer,  kontoret,  ösregn,  rida Minnas hästar, till att bara va, vanliga bortamiddagar, alla kul böcker och filmer som skall läsas och tittas på, promenader i skogen, Torekovhelger.


Hur packar man för dom 6 veckorna????????????


Åsså vill jag ju gärna ha med min kudde och mitt täcke.

För då känner man sig inte så borta när man är borta.

Men dom kan jag ju alltid lägga i en utsugspåse.

Så kan jag sitta på dom.


Hundarna får nog följa med i full storlek.

Tur att dom bara ska ha koppel och ett täcke med.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards