Alla inlägg den 6 januari 2010

Av Sussi - 6 januari 2010 21:50

Hundarna leker i hela våningen.

Det är absolut iskallt ute.

Snart skall jag slänga mig i duschen.

Skall vakna oehört tidigt imorgon bitti,

så jag orkar inte duscha då.

Flyget till Malmö går redan kl 7.

Måste lämna hundarna innan dess.

För att jag skall till onkologen på MAS.

Sen vet jag vad som händer i min almenacka.

Hoppas jag.


Jag har varit på något absolut hysteriskt idag.

NK rean.

För dom med svart bälte i shopping.

Förlåt jag menar svart kort.

En kund svimmade och fick hjärtfel.

Väktarna fick avstyra ett bråk mellan några tanter i mink.

Garaget var bara fyllt med BMW och SUV ar.

Helt galet.


Känns nästan lika galet som att jag skall flyga till Malmö.

Och träffa en onkolog.

Har inte det med cancer att göra??

Får reda på allt imorgon.

Men jag mår ju ganska bra.

Kanske jag mår bättre efter imorgon.  

Då har jag fått ny medicin.

Det är bra med imorgon.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards