Alla inlägg den 24 januari 2010

Av Sussi - 24 januari 2010 20:31

får man må?


Jag mår jättebra.


Håller på att packa ihop lite saker innan jag åker till Björnstorp imorgon, för att sen vara på Malmö Allmänna Sjukhus kl 13.

Och jag är utsövd.

Pigg.

Vid gott mod.

Snart blir det vår.

Livet leker.

Eller kommer att leka ändå  mer alldeles strax.

Tänk om tre veckor så gör jag vad jag vill.

När jag vill.

I princip.

Resten av mitt liv.

Om man tänker så.

Då mår jag hur bra som helst!!  


På fredag åker jag hit till Torekov igen.

För att jag tror att jag mår ännu bättre av det.


Tjoho!

Mot MAS.


ps

Om jag är knäpp.

Nä.

Eller kanske ja.

Struntar i vilket för det är mitt liv.

Och jag mår bra.

Hur bra som helst.

I både själ och hjärta.

ds


Av Sussi - 24 januari 2010 01:33

Efter ett antal drinkar, rödvin till maten och ett nejtack till en sån där kaffe med wiskey i.

Typ Irish coffe tror jag det heter   på hotellet i Båstad skall jag slänga mig i sängen och vänta på att vakna med en dundrande skallebank som det heter på norsk.

Men vi hade urkul, och jag är i princip bortgift. I England, om ni undrar.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards