Alla inlägg den 4 januari 2010

Av Sussi - 4 januari 2010 22:27


Idag har jag haft nästan lika roligt som att spela golf.

Jag har tagit min första sånglektion i livet.

Wow!

Vad gjorde Sussi när hon hade sålt gården?


Började spela golf och sjunga.


Hur kul kan man ha med en sånglärarinna!

Herreje vad jag sjöng!!!!


Nu har jag fått hemläxa.

Kommer att ligga på vägarna framöver och sjunga för allt vad jag orkar.

På en egen variant av turne.  



Another suitcase in another hall.

Den skall jag kunna utantill tills nästa gång vi ses, i början på mars.


Känns inte så svårt.

Fattar texten.


Vers 2 och 3


Time and time again I've said that I don't care

That I'm immune to gloom, that I'm hard through and through

But every time it matters all my words desert me

So anyone can hurt me - and they do


So what happens now

so what happens now

Where am I going to?

Where am I going to?


Call in three months' time an I'll be fine I know

Well maybe not that fine, but i'll survive anyhow

I won't recall the names and places of this sad occasion

But that's no consolation, here and now


So what happens now?




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards