Alla inlägg den 12 januari 2010

Av Sussi - 12 januari 2010 21:38


och jag hade en date idag.


Det är alltid så himla kul.


Han kom ut till Fort Knox.

Så vi kunde få vara lite för oss själva.

Det var så länge sen vi sågs.

Och senast var det så många omkring oss.


Vi gick igenom huset jätte länge.

Tittade på allt.

Inspekterade alla roliga inredningsdetaljer.

Konstaterade att det stod massa grejer i källaren.

Satt på golvet i det tomma vardagsrummet, och kunde konstatera att det blir bra även med möbler i.


Sen var han tvungen att åka.

Synd.

Vi hann dock ta en promenad först.

Med hundarna ner till sjön.


Längre promenad gick inte, för hans mamma hade glömt hans jacka.

Det är nog sånt mammor gör när de planterar sina 1 åriga söner i baby sätet i bilen, när bilen står inne i varma garaget.

Men det gjorde inget för Calle och mig.

Han fick låna min lila pashmina schal och svepa in sig i lite extra.

Jag fick en puss när han åkte.


Åh vad han är gullig.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards