Alla inlägg den 7 januari 2010

Av Sussi - 7 januari 2010 22:08


Yippeii!!

Jag har en plan.

Doktorn har gett mig en.

Den stämde inte på något sätt överens med den gamla.

Är jag förvånad!

NEJ!!!

Man måste vara frisk för att vara sjuk  


Jag skall inte vara nere i Skåne förrän den 22 januari.

Och sen är jag nog färdig omkring den 12 februari.

Wops!

Vart tog mina 6 veckor vägen??

De behövdes inte på något vis.

Doktorerna har studerat denna sjukdom i flera år, så jag skall väl inte komma in som en glad amatör en torsdagseftermiddag och förklara för att jag tror att jag förstår.

Men planen är att jag bara behöver strålas 15 gånger och inte ett oändligt antal.

Varför?

Därför.


- Ja men, säger förhoppningsfullt någon. Då kommer du ju inte att vara här så länge.


Jo men det är ju så att då kan jag vara där hur länge jag vill.

Inte som doktorn tycker.

Jag kan komma och åka, beroende på vilja, väder, vad ni vill.


Det är underbart!

Jag har en plan.

En vattentät, Stickan!




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Januari 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards