Alla inlägg den 29 november 2009

Av Sussi - 29 november 2009 00:24

Idag var min första ingen bra dag.

Kan jag bestämma att det även blir den sista?

Svettig, illamående och med oerhört dålig fart.

Gjorde jag egentligen ingenting.

Kom på att jag bara tål att äta pannkakor.

Det enda i matväg som jag har stoppat i magen under den sista tiden efter medicinbörjan, som jag omedelbart inte mådde illa av.

Underbart.

Så Lolou Wetter lovade att bjuda på middag.


Trerätters.


Till förrätt.

Blinier med löjrom, gräddfil, och lök.


Till varmrätt

Fläskpannkaka


Till efterrätt

Crepes Suzette


Helt ljuvligt.


Så med denna underbara middag i tankarna, och vederkvickt av en lång snooze (hela eftermiddagen), tog jag TUNNELBANAN och bussen till Lidingö.

Har inte åkt tunnelbana på över 25 år.

Åkte på en SMS biljett till mina kompisars överaskning.

Till underbara Madde och Lasse som bjöd på härlig middag.

Dukat med allt det vackra, och silvret var mer än välputsat.

Tack snälla.

U saved my day.


Nu skall här sovas, för imorgon händer allt.

Då är det första advent.

Och snart händer resten.

Tomten kommer.

Och honom har jag väntat på i över två år.




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards