Alla inlägg den 15 november 2009

Ok

Av Sussi - 15 november 2009 22:05


Jag vann inga 10 000 kronor på vägen ner.

Vem i helskotta orkar flytta på ett helt flygplan,utanför Linköping, och sätta dit ett annat gammalt.

Men Lansen var där i alla fall.

Och jag hade nog inte 10 rätt, men ändock en hel del rätt.


Jag körde inte lastbilen med dubbdäck.

Kändes tokigt i 11 graders värme i morse.

Så jag slängde mig i väg i moderskeppet Enterprise, dvs min Jeep.

Och landade i Hyperwarp i Torekov.


Det som vi i stjärnhimmlen kallar för stort svart hål.

Torekov just nu är svart.

Inte ett ljus som lyser så långt ögat når.

Till och med hotellet var stängt.


Men vad gör det.

Min lilla egna planet, Mi'ami, huset med hjärta, blev varmt på en timme.

Nu ligger vi i en hög i soffan (eller hångelhörnan som den allmänt kallas) och bara njuter i värmen, efter middagen och ett glas gott rött vin.

Vi är Skumpa, Kraka och jag.

Snart slänger vi oss i himmelsängen.

Tänk vad alla killar går miste om!!!!!!!!!Tungan ute


En dag för rekeration imorgon (vad det nu kan bli för något galet) innan jag träffar hela sjukhuset på tisdag.

Efter det får jag rasta mig igen.

Tjoho.

Vad jag skall rida,spela golf och hålla på.

Redan bokad på lördag.

Men vi talar Skåne................................


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards