Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sussi - 17 november 2009 23:16


Någ6t har hänt 0ed 05n dat6r,

ag vet 5nte h4r 1ag 2an 3aga den,

A3dr5g hänt f-r4t,


Yippei, hittade en knapp som lös.

Under bart.


Ville bara berätta att jag idag har varit på Helsingborgs lasarett och talat med doktorn.

Jag har inte längre bröstcancer.

Alltså.

Så mycket väsen för ingenting.


Nu skall jag snarast strålas i Lund i 5 (hörde jag 5) veckor.

I preventivt syfte.

Och sen kommer jag äta någón medicin som gör att testosteron halter kan öka.

Då blir man visst mer intresserad av det där som ingen talar om, men som de flesta sysslar med när mörkret fallit.

Intressant-


Men jag får nästan fira jul här i Skåne.

Absolut nyår.

Men det är ett nytt underbart år.

Har nog aldrig känts så bra med att det skall komma ett nytt år.


Och då skall jag bli en stjärna på golf.

Träffa världens häftigaste man.

Rida allt jag orkar på mina hästar.

Se hästarna vinna alla stora tävlingar.

Resa runt och ha kul.

Och allt det där man drömmer om.


När strålningen är klar.


Nu skall jag bara vara vaken till lördag.

För då skall jag spela golf på Torekov.

Och det skall bli ljuvligt.


Tyck inte att jag har omöjliga drömmar.

Doktorn snodde min almenacka i augusti, och skrev om mitt liv, mina datum som var viktiga, allt som jag borde ha gjort.

Nu ska jag göra det som man bara drömmer om.

Ibland kanske jag kommer att få ett yrvaket uppvaknande.

Men då kommer jag bara att slumra in och fortsätta att göra mina drömmar till verklighet.


Oavsett vad som händer-




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards