Alla inlägg den 20 november 2009

Av Sussi - 20 november 2009 23:18


Har jag och Minna varit i idag.

Köpebhamn alltså.

Oj vad många påsar det blev.

Och ändå valde vi bara det allra bästa.

Av julkulor, snapsglas, ljuslyktor, julklappar, etc etc.

Provade så många kläder på Zara att vi fick egen hytt. Vid dörren.

Illum låg på knä för oss.

Och Magasin hade 3 personer som gjorde allt.


Helt slut fick vi middag hos Erik.

Tack snälla.


Mest upphetsad av allt är att jag imorgon skall få rida hos Minna.

På en av hennes hästar.

Hur skall jag förklara?

Som att dribbla samma boll som Henke Larsson.

Som att spela med Stenson på en golfbana.

Som att be Foppa om en passning.

Som att fråga Alshammar om hur man simmar.


Ni fattar upphetsningen.

Kommer knappt kunna sova.

Varför hon bad mig?

Antingen för att kunna sälja en häst till mig.

Eller för att kolla hur mycket jag kan rida.

Jag tror inte bara hon är snäll för att jag skall få rasta mig imorgon.

Hästarna kostar från några miljoner kronor/euro och uppåt.


Så jag sover med stövlarna på, beredd på strid.

Och drömmer om en underbar dag som shopalcolic.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards