Alla inlägg den 25 november 2009

Av Sussi - 25 november 2009 23:45

alltså jag får ingen kallelse till Lasarettet i Lund.

så nu gick jag och köpte massa mat, till mig.

och gick till gymet där jag skall träna.

spankulerade på stan.

struntade i att jag väntar på det där förbaskade brevet som ger mig några dagars frist att packa massor för allt som kan hända, och som jag vill göra, innan jag måste slänga mig ner med bilen till skåne, för att stråla som den värstaste stjärnan i jul.

och så har jag köpt ett kassaskåp till Fort Knox.

beställt ett spa/jacuzzi eller vad det heter. att ha utom hus. HIHIHI

provhoppat sängar då min säng är för stor? eller för liten? beroende på hur stor del jag vill använda. om ni inte fattar så kommer jag senare att göra att ett inlägg om storlek på sängar och killar och ragg och allt sånt som jag inte förstår mig på.

kört min favoritgolftränare till kurs på bosön.

promenerat hundar hit och dit.

konstaterat att andreas helg har gått åt pipsvängen, då deras ivar fått feber (svinfeber?), och jag nog inte kan ta hand om honom. av anledningen att jag inte får bli sjuk. och jag har ingen aning om vad jag gör med en kille på 1 år. det är ju inte klokt, men jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra med honom i tre dagar. hade vi satt en 5:a framför 1:an så hade jag haft jättekoll. men jag tror inte ivar vill käka candle light dinner, mysa i soffan, sova sked, gå på promenad, se på tävlingarna från globen, gå på adventskonsert. eller är det de han vill. andrea -------hallå, skicka hit honom. om jag törs.

men jag måste nog gå och handla mat till honom också. vill han ha appenzeller eller gruyere tror ni??



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards