Alla inlägg den 8 november 2009

Av Sussi - 8 november 2009 11:16


En dag på kontoret.


Jag måste bara få ordning på alla papper som lever sitt eget liv.


Räkningar ska bo där, ritningar här, osv.


När jag sorterar bland allt undrar jag bara en sak.

Varför skall jag beställa en musmatta?

Det kommer upp nästan varje dag på mailen av min leverantör av papper och kuvert.

Snart har jag lust att svara.


-Tack jag klarar mig. Har redan en. Mus alltså. Behöver inte en matta också.

¨Proffsiga och praktiska, skräddarsydda musmattor ger en personlig touch till ditt kontor¨


- Skall det vara brasilianskt snitts på mattan? undrar jag oroligt. Det sägs inte vara skönt.

  • Lägg till ditt foto, logo eller budskap och skapa en rolig present
  • Välj mellan hundratals mallar
  • Stor yta - idealisk för alla mustyper
  •  

    - Låter lattjo och blir nog lätt förvånande om vi gick omkring med en bild mellan benen? Finns hundratals mallar. Och så låter det lugnt att det finns en stor yta.


    Vad gör de musmattorna av?

    Eller vill man inte veta det?


    En dag på kontoret.

    Tur att det är söndag så ingen ser en.



    Presentation


    Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

    Det är därför jag är helt lugn.

    Fråga mig

    9 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
                1
    2 3 4 5 6 7 8
    9 10
    11
    12 13 14 15
    16 17
    18
    19 20 21 22
    23 24 25 26 27
    28
    29
    30
    <<< November 2009 >>>

    Tidigare år

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    RSS

    Besöksstatistik


    Ovido - Quiz & Flashcards