Alla inlägg den 9 november 2009

Av Sussi - 9 november 2009 18:48

blir lätt dyrt.

Hur då?

Jo jag har tråkigt.

Vad gör tjejer då?

Shopar loss.

Idag köpte jag en smokingklänning till ingen nytta alls. Är absolut inte bortbjuden.

Och vem har smokingmiddag i dessa dystra tider?

Hyrde 5 filmer och köpte 2 för att ha nåt att göra.

Var och kollade Bohlins smyckeauktion. Fanns en ursnygg ring till klänningen. Dyrt? Nej vars helt OK.

Köpte lite schyssta viner på systemet.

Färdig lagad middag.

Och nu sitter jag här.


Hoppas det blir roligare imorgon, så att jag spar pengar.


Förresten om någon undrar hur det går med ombyggnaden av mitt hus? så har köket försvunnit på posten.

Sågs senast och blev inscannat i Malmö. Ungefär den 6 oktober. Sen dess är det borta.

Vi talar 7 PALLAR med gods.

Har firman som skall leverera satt på för lite frimärken!!!


Och tapeten som jag har beställt till mitt sovrum, finns inte enligt Designers Guild.

Tapeterna ur den nya katalogen har inte alla hunnit bli producerade.

Efter den som jag trodde fanns tapeten, har jag beställt och låtit sy upp gardiner, och fått levererat tapeter och tyger till angränsande rum. Och hela trappan. För att de skulle gå i samma färgskala.

Visa inte katalogen då för i he-vete!!


Men jag är så glad att det har hittats 700 kg marmor, mosaik och kakel som var på rymmen för någon vecka sen.

Också skickat med posten.

För snart är badrummet färdigklätt.

Men vems är de paketen med fyrkantiga bruna plattor?? som kom i samma paket!!


Idioter.


Det här gör ju att livet inte alltigenom är totalt tråkigt.






Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12 13 14 15
16 17
18
19 20 21 22
23 24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards