Alla inlägg den 17 september 2009

Av Sussi - 17 september 2009 22:06


Jag tycker mina bloggläsare är himla tappra.

De hänger på i mina mellan varven snurriga inlägg om livet, resor, tyckande och annat oviktigt.

Om mitt smågnylande om att inte ha nånstans o bo.

Har ni sett mig stå utanför IKEA Bulltofta och dela ut alumina eller vad tidningen för de hemlösa heter?

NÄ.

Alltså är det inget bekymmer.


När vi nu har kommit så långt att jag inte har nåt att klaga över.

Då så byter namnet på min bloggserver eller vad det nu heter adress.

Till bloggplatsen.

Hur kul är det namnet.

Byggplats, bloggplats, mordplats, vanlig plast etc.

Trist, men inget en sån liten en som jag kan ändra på.


Var i alla fall på byggplatsen idag.

Hur ska det gå?

Hur ska jag veta?

När blir det levererat?

Vilken storlek?


Men det kommer att bli jättebra.

I beigebruntrosagrönt ungefär.


Det löser sig då.


Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards