Alla inlägg den 1 september 2009

Av Sussi - 1 september 2009 20:03


Hur ska jag hinna.

Det skall tas hand om en väldigt många hobbies nu när jag inte har något annat att göra.


Förutom att ta hand om det vanliga livet.

Bygga om Fort Knox.

Bokföra.

Skicka brev.

Hålla advokater i arbete, så att mina små minhärdar med knäppgökar inte tror att jag har dragit mig tillbaka bara för att jag har sålt en del av mitt liv.


Men idag har jag varit oerhört koncentrerad på enbart hobbisar.


  • Ridit

Vad härligt det är att göra något som jag begriper!! Framförallt så kan jag göra det utan att hela tiden fundera på vad det är jag gör. Eller hur man gör det. Eller varför jag gör det!!


  • Slagit på en golfboll igen.

Vad härligt det är att göra något som jag inte begriper ett dyft av!! Idag slog jag bara 4 hinkar med bollar och kom hem med träningsvärk, skavsår på händerna och kanske jag inte begrep mer, men jag fattade i alla fall inte mindre. Om nu någon förstår hur det kändes? Och ännu har jag inte kommit till att fråga varför jag gör det.

Igår när jag spelade med 3 proffskillar (varför då?) var jag så nervös att jag kunde inte pegga upp (händerna skakade så)  och kunde inte slå ut första bollen. Den rullade 2 meter. Suck. Snacka om hobbie. Jag hade igår en kort sekund av varför jag håller på, alldeles innan jag var på väg att börja gråta, sekunden före jag slog en fantastisk boll, och alla killarna tjoade och var jätte imponerade.


  • Shoppat.

Härligt. En bästishobbis. Kan utövas nästan varje dag, och oftast har man begripit varför man har köpt det som jag släpat hem. Dock inte alltid, så det krävs mycket träning. Provhandla hela tiden.


Vem vet om hobbisarna blir färre?


VARFÖR?


Tills dess håller jag på med hobbisar.

Har fler.

Om nu någon undrar!!





Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards