Alla inlägg den 15 september 2009

Av Sussi - 15 september 2009 21:14


Är i sig inte så jobbigt.

Men jag måste ju ha koll på allt som jag vill ha med mig.

Och som man måste ha med sig.

Jag kan ju inte sitta i Stockholm och veta att det ligger i Torekov.

Massa grunker och papper alltså.

Och packandet, sorterandet och velandet tar oerhört mycket energi.

För mig i alla fall.

Och sen skall det stängas och tömmas.

När man ser vaknar i sin andra säng, går ut i kylskåpet är det alltid ett som har två mjölk, eller ett som inte har något alls.


Hundarna tittar förvånat.

OK nu är kappsäcken framme igen.

Då gäller det att hänga på.

Om vi sitter i,under,på,framför bilen så får vi nog hänga med.

Och då har jag packat filtar, mat, vattenskålar etc.

Har inte hundarna en säng på varje plats.

Jo men visst.

Men om nu jag av bara farten har tagit två till ett ställe istället för ett till två eller så.


Så snart skall jag bara betala allt som skall vara betalt i världen till nästa vecka, momsen är klar, papper utskrivna, portföljen packad, tvätten tvättad, då packar jag bara ihop allt.

Det är lättare nu när jag skall packa mer och mer desto djupare solen sjunker på kvällen.

För snart kommer jag inte tillbaka hit på ett bra tag.

Snart skall jag sluta fara omkring.




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards