Alla inlägg den 2 september 2009

Av Sussi - 2 september 2009 20:10


Hur länge kan jag skylla på olika saker?


 - Jag har inte fått ditt brev förrän idag för jag har posten eftersänd.

Den är eftersänd under ett års tid. Skönt.


 - Jag har inte hunnit röja ordentligt, för jag var borta hela helgen, och åkte redan i onsdags.

Var det rent när du åkte? Skönt.


 - Jag har inte blivit så brun utan kommer vara blek i minst ett år framåt för jag packade ihop min gård under de dagar när solen sken under sommaren.

Ja men då får du ju ingen bränd hud. Skönt.


 - Jag är ganska trött för jag har inte haft tid att sova på sistone.

Jamen vad bra. Då kan du ju sova nu så att vi slipper prata. Skönt.


 - Jag har just börjat spela golf, så jag behöver inte vara duktig.

Självklart. Det tar alla minst ett liv att lära sig, och började du nyss, dvs i 10 års tid är du ju nybörjare. Skönt.


 - Jag har inte hunnit rida så mycket för det har varit så mycket annat att göra.

Vad bra, då är ju din häst inte utsliten, Skönt.


 - Jag kommer inte att hinna skriva något de närmsta 10 dagarna för jag åker med mina systrar till Frankrike.

Kom inte med några fler undanflykter.

Du har faktiskt ett ansvar som skriver den här bloggen varje dag.

Vi är faktiskt ganska många som läser, och vi vill inte vänta på att det skall komma nytt trams först nästa söndag.

Så skärp till dig och köp en liten dator som du kan ta med dig. Det är det verkligen värt. Det har du nog råd med. Du skulle ju få pengar av försäkringsbolaget för den datorn som damp i golvet. Så skärp till dig nu och ordna en dator som du kan skriva på.


Inga fler undanflykter.

Tack.



Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards