Alla inlägg den 7 september 2009

Av Sussi - 7 september 2009 22:37


Idag kom poolman.

Iklädd beige shorts, och gula t-shirts kom de och räddade oss bikinibrudar från att behöva bada i vatten som inte var iordninggjort sen Mistralen blåste i helgen.

Det är så mycket som jag sakta tar in.

Kändes helt naturligt att bara ligga vid sidan och titta på, istället för att själv fara omkring och göra allt.

De var artiga och tittade bara lagom på oss, där vi låg med stora solhattar, glasögon, bikinis och bara njöt av värme och sol.

Sen åkte vi ner till St Tropez och shoppade loss.

Himmel vad man kan shoppa därnere.

Så för att inte tappa farten åker vi tillbaka tidigt i morgon bitti och fortsätter.

Jag vill ha en ................och så skall jag köpa en............................och till den måste jag ha ett par...............................som passar ihop med................

Och på den vägen är det.




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22 23 24
25
26 27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards