Alla inlägg den 26 juni 2009

Av Sussi - 26 juni 2009 23:57


Sas det alltid i serietidningar förr i världen, när något skulle beskrivas som gick ofantligt fort.

Som sputnikar, racerbilar, tankar, superhjältar som flög.


Just nu känns det som om mitt liv är


              SWOSH


Har idag gått igenom hela kontraktet om gården, igen.

Gjort upp en skatteplan med revisorn.

Talat med advokaten flera gånger om kontrakten.

Vem vill bli miljonär, så då ringde jag min livlina. Se ovan

Fått kontakt med flyttfirman.

Talat med Lolo 3 gånger.

Talat med Kiki 2 gånger.

Talat med Carin fler gånger.

Talat med Karin 1 gång.

Talat med Ingela 2 gånger.

Mäklaren och jag diskuterade olika scenarier tusen gånger, och så fyller hon år.

Köpt ett hus på Lidingö!!!

Talat med den mäklaren.

Betalat ut löner.

Fått ordning på mailen så att den fungerar både in och ut på nya datorn.

Skall skriva på arrende kontraktet som skrevs idag, så att tjuren Urban inte bor här gratis och på lattjo.

Handlat i hästaffären det som saknades.

Diskuterat vart hästarna skall.

Fått kontraktet på Gösvägen.

Ringt byggansvarig, älskade Andrea Brodin/Engsäll, så att hon är beredd med byggare och färg den 1 augusti.

Styrt upp personal på gården.

Fått fram fler stall förslag till de hästar som bor här.

Lånat en 380 volts skarvsladd till jägaren, och diskuterat vildsvinens framfart.

Fått allt hö bärgat, ca 75 ton.

Hunnit äta frukost och läst tidningen.

Lunchen åts på golfklubben.

Spelat 18 hål, i full storm. Intressant!

Snackat lite med olika kompisar i telefon.

Promenerat med hundarna.

Hade tänkt hinna sortera julpyntet, men hann inte.

Fortfarande pigg.


Vad skall jag göra imorgon???


 SWOSH ?




Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards