Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Sussi - 3 juni 2009 21:18


Jag tycker inte om när Air France störtar utan anledning.

Vi kunde varit med.

-Åh vad bra, det går ett Air France plan från Rio, till Paris, det tar vi, för då är vi hemma vid lunch.

Jag tycker inte om när ett plan från andra hållet på väg mot Brasilien ser orange klot i vattnet som troligtvis är planet som brinner.

Jag tycker inte om att Kaptenen inte hann ropa May Day, innan han störtade.

De flesta borde ha hunnit det.

Jag tycker inte om att vi i denna värld, när vi landade på månen för väldigt länge sedan (i förra seklet) har platser på vår jord där flygplanen som flyger som skottspolar inte har någon radiokontakt med en människa på jorden.

Hallå?? Vi flyger väl inte på andra sidan månen??

Jag tycker inte om att Brasilianarna kan ha missat att någon checkade in en bomb i bagaget.

Har de ingen säkerhetskontroll i Brasilien, eller är alla på Copacabana i string eller tränar alla samba till nästa karneval?

Jag vill inte tänka mig att de inte visste om att vädret var helt kasst, och att de inte såg ovädret på håll så att de inte kunde flyga runt.

Jag bara hoppas att det small något så inibänken uppe på ca 11000 meters höjd, så att de som hann tänka inte minns vad det tänkte.

Och att de som blev hajmat inte märkte något.

Jag hoppas att den där franska minipresidenten (motsatsen till De Gaulle, mer Napoleon) kan skicka alla miniubåtar som han bestämmer över, och hitta nåt och gå till botten med det hela. 

Jag hoppas Brasilianarna skärper sin kontroll av passagerare och bagage, så att tanken aldrig behöver slå oss om vi skall flyga därifrån, att det kan vara en bomb i bagaget.


Jag hoppas att om jag störtar, att det är närmre att bli ängel på närmsta moln,än att man måste dimpa i backen först.

Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards