Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Sussi - 24 juni 2009 00:21


till det goda.


Idag åkte jag till Stockholm för att ordna det mesta för framtiden.

Hus, hem och husfrid.


Hitintills har det gått bra.


Himla snygg kille bredvid mig på planet. Han spelar golf. Nyckeln till det roliga!


Hyresgästen på Skeppargatan som kronofogden skulle kasta ut håller på att flytta ut av sig själv.  Jag fick till och med nyckeln i fickan.


Huset på Lidingö känns rätt. För mig. Skulle jag bli flera får jag  väl flytta.

Men säkert och lugnt på alla sätt.

Bra för den mörkrädde.

Nyckeln till ett säkert och lugnt liv.


Åt middag med Madde på Lidingö.

Efter att ha lekt med Karin hela dagen.

Det är så härligt med gamla bästa kompisar som kom ihåg allt som har hänt, och fattar varför man tänker som man gör.

Det är den bästa av alla nycklar.

Det är den som gör att jag mår bra.


Tänk att jag skulle bli liksom ett nyckelbarn på äldre dar.


Det gäller att samla bra och rätt nycklar på sin nyckelknippa.

Och som en patrona bära dem nära hjärtat.






Presentation


Jag vet att vad som helst kan hända när som helst.

Det är därför jag är helt lugn.

Fråga mig

9 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12
13
14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards